31

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Halloween! and our anniversary! it´s been 4 years now, time goes by quite fast... but I still love him like the first day^^
Fran doesn´t usually like photos, but he offered! even though he was tired and sleepy, poor thing!

I was just messing around with some old clothes I found in my wardrobe, vintage blouse, black bay skirt, laced leggins and zara boots.

I LOVE YOU FRAN

Halloween! y también nuestro aniversario! han pasado 4 años ya, el tiempo pasa bastante rápido... pero aun le quiero como el primer día^^
Fran normalmente no le gustan las fotos, pero se prestó! aunque estuviera cansado y tuviera sueño... pobrecito!

Yo estaba moneando con algunas prendas viejas que me encontré en mi armario, una blusa vintage, vestido negro de bay, leggins de encaje negro y botas de zara.

TE QUIERO FRAN

9 comentarios:

paulav dijo...

qué original la blusa y el encaje :) y guau! 4 años, qué suerte!

Alice and Gabriella dijo...

que preciosidad de blusa!

siguiendo tu blog
<3

bss

Ross Beam & Makingsoul dijo...

Love the make up!
http://the7floor.blogspot.com/ :)

Ally dijo...

Love your Halloween look! It's so chic but has a sense of spooky to it with the dark lace... nice lip colour!

xx, Ally

pinsandroses.blogspot.com

CUP OF COUPLE dijo...

me encanta! que vuestro aniversario sea en halloween le da un toque muy guay!

G

Fabrizia dijo...

Amazing look, nice photos!Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

Don’t forget to enter the ZELEB giveaway on my blog!!
Cosa mi metto???

silent fionna dijo...

me encantan tus ojos!!
un besito
:)

Mila García dijo...

qué miedo.

xxx

Amber Blue Bird dijo...

great photos. Love those lace gloves, very early Madonna :)


Stop by & enter my Shabby Apple Giveaway!