Wine Red

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Burgundy, Oxblood... I call it wine red. It´s the color of the season.
This time I tried to look for something more elegant and simple, and came out with this look.
Found the skirt while shopping in H&M, and it´s so comfy and warm!
It´s the last week before Christmas, and I´m really looking forward to it! I will finally have spare time to finish some cool stuff that´s been going on lately.

Photos: by Fran


Burgundy, Oxblood... Yo lo llamo rojo vino. Es el color de la temporada.
Esta vez quise apostar por algo elegante y simple, y este fue el resultado.
Encontré esta falda en H&M, y es tan cómoda y calentita!
Y ya solo queda una semana para navidad, y la verdad es que tengo bastantes ganas que lleguen las vacaciones! Por fin tendré tiempo para terminar algo en lo que he estado metida últimamente.


JACKET -  NEWLIFE
TOP -  ZARA
SKIRT -  H&M
BOOTS -  PEACOCKS
BAG -  RIVER ISLAND

7 comentarios:

MateaTPol dijo...

I love your boots!

devorelebeaumonstre. dijo...

nice!

p.s. check out my outfit giveaway!
devorelebeaumonstre.com xx

catPuff dijo...

Beautiful! Maybe you'd like to follow each other GFC or BLOGLOVIN?
Let me know on my blog http://www.catpuff-blog.com/

Estefanía Labella dijo...

feliz navidad!!ohhhhhhhhhhhhhh!muy bonito este post.te sigo desde ya!visita mi blog http://whattowear-quemepongo.blogspot.com.es/

Benlovesting dijo...

Beautiful outfit! x

Märta dijo...

You look amazing!

I love it! - Nerea Díaz dijo...

Los botines son geniales!

Por cierto, estoy sorteando en mi blog un fantástico collar con un aire vintage. Te animo a participar :)

Un abrazo.